L'Auréole
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sponsors please!

+4
Wendy
Reini
Mien
Laura
8 plaatsers

Ga naar beneden

Sponsors please! Empty Sponsors please!

Bericht  Laura di apr 13, 2010 2:07 pm

We hebben al wel een editgrid (http://www.editgrid.com/user/laurageerts/sponsoring_Kiesweek), maar omdat die niet door iedereen wordt bijgehouden precies, mss toch maar even een topicje... Smile (hoewel ik toch zou willen aandringen om vooral met de editgrid te werken)

ik zou eigenlijk vooral graag willen weten of iemand al cash heeft gescoord?
want dat is echt wel nodig, en voorlopig zitten we nog maar aan 95€... :s

ivm de steunkaarten die ik had doorgestuurd: gelieve die toch bij nader inzien niet (meer?) te gebruiken, want ik heb er door mijn papa rode laten drukken, en die zijn getekend door mandy of mij, om de authenticiteit te kunnen garanderen! :p Als je nu al wel een steunkaart hebt verkocht, is dat uiteraard lang geen ramp he! Smile

ook nog even melden: vergeet niet dat er de week na de paasvakantie op dinsdag om 20u een vergadering plaatsvindt in MSI OO.28!

xx

PS. Onze officiële kandidatuurstelling als kiesploeg gebeurt vandaag, dus there is no way back e! :p

Laura
Admin

Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 08-04-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Rijkeveusje!

https://kiesploeg.forummaroc.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Sponsors please! Empty Re: Sponsors please!

Bericht  Mien di apr 13, 2010 2:35 pm

Ik heb nog wel cash 'gescoord'
Mijn nonkel zou ook geld storten en ik heb al een aantal kandidaten voor de steunkaarten:)

PS. Onze officiële kandidatuurstelling als kiesploeg gebeurt vandaag, dus there is no way back e! :p
*vind ik leuk

Mien

Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 08-04-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sponsors please! Empty Re: Sponsors please!

Bericht  Reini di apr 13, 2010 3:20 pm

Ik ben vandaag ook op sponsorzoektocht geweest.
Ik ben reisbureaus afgegaan en interimbureaus, maar die willen niet sponsoren. Ze sturen me allemaal door naar hun hoofdkantoor. Dus ik zal daar dan nog mail naar sturen. Volgens mij zal het daar bij balpennen blijven.
Omdat ik samen met Veerle Claes ook de leesavond organiseer ben ik ook bij boekhandels langsgegaan. Maar nu ik op het forum kijk zie ik dat daar blijkbaar al iemand is langsgeweest. Sorry daarvoor; ik was de editgrid uit het oog verloren. Paard van Troje heeft mij ook 4 boeken meegegeven. :s Ik hoop dat ze daarvoor niet kwaad zullen zijn als ze er op één of andere manier achterkomen. Maar het goede nieuws is dat we die boeken dan misschien kunnen verdelen over de leesavond en de quiz. Ik heb ook een boekenbon ter waarde van 25 euro meegekregen bij de betere stripwinkel Gobelijn in de Mechelsestraat. Ik zie dat De Slegte bij 'niet' staat in de editgrid maar de mevrouw die ik heb aangesproken zij dat ze er wel wou over nadenken als het om een activiteit als de leesavond gaat omdat dat natuurlijk het juiste publiek is. Verder moest ik nog meer informatie sturen naar Peeters, Nomade (reisliteratuur) en Cargo.
Ik heb gemerkt dat weinig mensen nog financieel willen steunen, omdat ze die vraag rond deze tijd blijkbaar bijna dagelijks krijgen...
Is iemand al de broodjeszaken en cafés gaan bezoeken? Ik denk dat vooral kleine zelfstandigen wel reclame willen maken voor hun zaak.
Reini
Reini

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 13-04-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Leuven

Terug naar boven Ga naar beneden

Sponsors please! Empty Re: Sponsors please!

Bericht  Laura di apr 13, 2010 3:35 pm

Mandy en ik zijn gisteren echt een hele dag door leuven gaan cruisen en bij élke broodjeszaak, apotheek, boetiek, zelfstandige, noem maar op binnen gegaan...
en idd, algemene reacties zijn: 'de eigenaar is niet aanwezig, ik kan daar niet over beslissen' 'er komen er zo veel langs dagelijks dat we daar geen lijn in kunnen trekken, dus we doen niet meer aan sponsoring' 'het bedrag voor dit jaar/maand is op'.

ni fijn dus!

voorstel voor LP of andere gegadigden: de drij coppen (eerste zijstraatje links in de vaartstraat), das een boekenwinkel/coffeeshop. Dat was gisteren toe, maar dat is wel echt onze doelgroep!!

cafés zijn nog een optie, maar ik weet niet of die dat doen. Het zou wel fijn zijn als iemand eens zo'n toertje (kroegentocht? =)) zou willen doen...

xx

Laura
Admin

Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 08-04-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Rijkeveusje!

https://kiesploeg.forummaroc.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Sponsors please! Empty Re: Sponsors please!

Bericht  Reini di apr 13, 2010 3:45 pm

Ik zal morgen nog eens langsgaan bij de Dry Coppen. Ik moet toch nog even naar een leescafé in de Brusselsestraat 'Het Zonnekompas'.
Reini
Reini

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 13-04-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Leuven

Terug naar boven Ga naar beneden

Sponsors please! Empty bakkers?

Bericht  Laura do apr 15, 2010 7:14 pm

mag ik vragen of mensen bij de bakkers in hun buurt (in Leuven) willen gaan vragen of ze de overschot van koffiekoeken, gebakjes, vlaaien van zondag willen bijhouden, en dan maandag gaan ophalen voor het ontbijt?? (met de bakkers die maandag gesloten zijn, kan je afspreken om ze zondag op te halen, of whatever) Al gaat het maar om 10 koffiekoeken (wat je dus vooraf ook niet weet natuurlijk), aannemen!

en er heeft ook nog altijd niemand gereageerd op mijn vraag voor slagers... Sad

xx

Laura
Admin

Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 08-04-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Rijkeveusje!

https://kiesploeg.forummaroc.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Sponsors please! Empty Re: Sponsors please!

Bericht  Mien do apr 15, 2010 7:47 pm

Dimitri en ik willen maandag wel rondgaan om bij alle bakkers te gaan vragen voor hun restjes.
De bakkers die dan op maandag toe zijn, zullen we dan achteraf nog doen:).

Mien

Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 08-04-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sponsors please! Empty Re: Sponsors please!

Bericht  Laura do apr 15, 2010 8:01 pm

ah oké, ook goed! =)
vergeet dan in elk geval niet op te schrijven waar je allemaal geweest bent! :p
xx

Laura
Admin

Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 08-04-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Rijkeveusje!

https://kiesploeg.forummaroc.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Sponsors please! Empty Re: Sponsors please!

Bericht  Wendy vr apr 16, 2010 12:00 pm

Ik ben ook gaan rondvragen zonder succes. Mijn familie wil wel zo'n paar euro schenken (ik heb het heel lief gevraagd), maar ik vrees dat ik zelfs het minimum van 20 euro niet ga halen, tenzij ik zelf bijleg, maar dat is niet de bedoeling neem ik aan?
Wendy
Wendy

Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 09-04-10
Leeftijd : 34

Terug naar boven Ga naar beneden

Sponsors please! Empty Re: Sponsors please!

Bericht  Laura vr apr 16, 2010 2:45 pm

nee, tuurlijk ni! Smile
ik denk sowieso ni dat er veel mensen aan die €20 gaan raken, da bleek nogal idealistisch te zijn... helaas. Maar keep trying, nevertheless!
xx

Laura
Admin

Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 08-04-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Rijkeveusje!

https://kiesploeg.forummaroc.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Sponsors please! Empty Re: Sponsors please!

Bericht  Gijs vr apr 16, 2010 6:02 pm

Mien schreef:Dimitri en ik willen maandag wel rondgaan om bij alle bakkers te gaan vragen voor hun restjes.
De bakkers die dan op maandag toe zijn, zullen we dan achteraf nog doen:).
Doet ge enkel Leuven-centrum of gaat ge ook in de K-Side (Kessel-Lo voor de noobs), daar wil ik wel gaan + die zijn minder overbelast denk ik, mss moeten we in het algemeen meer buiten Leuven-centrum zoeken, of werkt dat niet? Of vroeger gaan rondhoren, al zullen we dat moeten onthouden voor een volgende keer. Komen die bakkers dan in ons kiesboekske? En wat is de oplage daarvan? Ook wel belangrijk om ze eventueel te overtuigen natuurlijk.
Gijs
Gijs

Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 09-04-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sponsors please! Empty Re: Sponsors please!

Bericht  Joris vr apr 16, 2010 7:18 pm

Ik heb deze vakantie al 20€ gewonnen bij poker en kga wss vandaag nog wat meer winnen, kzal de winst voor dit houden en nog wat zagen hier voor wat meer geld.

Joris

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 12-04-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sponsors please! Empty Re: Sponsors please!

Bericht  Mien vr apr 16, 2010 8:41 pm

Joris! Ideaal!

En Gijs, ik dacht alleen Leuven centrum te doen. Maar eigenlijk zouden we idd beter ook de rest doen..
Wil jij dat doen of heb je graag dat wij dat doen?

Mien

Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 08-04-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sponsors please! Empty Re: Sponsors please!

Bericht  Laura za apr 17, 2010 11:41 am

Wauw Joris, wat een offer, nice! =)

Gijs heeft een punt met zijn Centrum-opmerking, maar over overschot van de vorige dag gaan bakkers niet moeilijk doen hoor, dat is voor hen geen moeite, als je dat zelf gaat ophalen. En alle bakkers waar wij zijn langsgegaan, waren makkelijk bereid om korting te geven, alleen geen cash, dus dan zullen die koffiekoeken wel geen probleem zijn, denk ik... Smile
Dat wil natuurlijk niet zeggen, da mensen die die drang voelen, ni naar Kessel-Lo mogen gaan! :p
xx

Laura
Admin

Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 08-04-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Rijkeveusje!

https://kiesploeg.forummaroc.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Sponsors please! Empty Re: Sponsors please!

Bericht  Reini za apr 17, 2010 10:32 pm

Sponsorupdate:

Ik heb in het leescafé 'Zonnekompas' (gekke naam voor een leescafé, i know) in de Brusselsestraat nog één boek en een boekenbon op de kop kunnen tikken voor de leesavond. Maar die mevrouw wou ook wel reclame maken bij de mensen die niet naar de leesavond komen. Daarom wou ze misschien 50 euro geven om in het kiesboekje te kunnen staan, maar dat moest ze nog bespreken met haar andere vennoten. Dus ik ga er maandag nog eens langs om te horen wat ze hebben beslist.

Waar ik wel al zeker van ben is 50 euro van de papa van een vriendin van mij. Die heeft een ING-kantoor in Izegem (of all places) en die wil ook wel in het kiesboekje komen! :-)
Wat is de rekeningstand van de sponsoring tot nu toe?

Ondertussen heb ik nog geen antwoord gekregen van Brouwerij Haacht voor onze fruitbiertjes voor de leesavond. Dus ik vrees dat we de gasten een kleine bijdrage gaan moeten vragen voor de drank. Kunnen we dat lenen van de fakbar en dan achteraf het geld geven van wat we verkocht hebben??? Als we het elders kopen zitten we, denk ik, met de miserie dat we drank over hebben en dat we moeten voorschieten en dat we de overige drank niet kunnen teruggeven... Weet iemand of die formule kan met de fakbar???

Have a nice weekend!

Reini
Reini
Reini

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 13-04-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Leuven

Terug naar boven Ga naar beneden

Sponsors please! Empty Re: Sponsors please!

Bericht  Niels za apr 17, 2010 11:33 pm

Als we drank van de fak gebruiken, moeten we al minstens 1 euro vragen ( wat natuurlijk al niet veel is).
Als we eigen drank kopen, kunnen we de prijs mss nog lager houden, en een beetje overschot is geen ramp, aangezien we de dag erna bbq hebben, dus da raakt wel op denk ik Smile

Maar kdenk dat Feest of Laura hier best over kan beslissen Smile

Niels

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 08-04-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Hoegaarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Sponsors please! Empty Re: Sponsors please!

Bericht  Laura zo apr 18, 2010 10:27 am

voorlopig is Laura nog Feest in levende lijve e, dus ik zal mn 2-in-1-ding hier eens doen... ^^

Fakdrank 'lenen' lijkt me nogal omslachtig, ik denk da je dan beter gwn de mensen beneden drank kunt laten halen. Eerst en vooral is daar altijd een ruimer aanbod en zijn er altijd die dwarsliggers die sowieso daar hun drank gaan halen.

Drank zelf aankopen is een optie, en inderdaad, overschot is ni echt een probleem, maar ik denk da de centjes hier vooral het probleem zijn... We hebben echter nog tijd om hierover te beslissen he, zodat we kunnen afwachten hoe het zit met onze financiële toestand. Alhoewel, mss kunnen we op eigen drank nog wel winst maken?:p
Eventueel kunnen we ook gwn de overschot van de thema-avond gebruiken?
Persoonlijk ben ik voorstander van één of twee cocktails aan te bieden, en de regular drank aan de Fak over te laten.

xx

Laura
Admin

Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 08-04-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Rijkeveusje!

https://kiesploeg.forummaroc.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Sponsors please! Empty storten

Bericht  Laura vr apr 23, 2010 3:10 pm

Hoi allemaal!

even nog een oproep aan de mensen die sponsors hebben gezocht en gevonden in familiaire (of simpelweg goed-bekende) kring: willen jullie er wel op 'aandringen' (of aan doen herinneren) dat ze het geld ook effectief op tijd stórten, want anders hebben we er natuurlijk niet veel aan, en kunnen we moeilijk doorheen de week inschatten hoe we er financieel voor staan. Het zou ook stom zijn als we op vrijdag ineens nog met een gigantisch overschot zitten ofzo he. Op dit moment lijkt het er alleszins heel goed uit te zien op dat vlak! Smile

bedankt!
xx

Laura
Admin

Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 08-04-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Rijkeveusje!

https://kiesploeg.forummaroc.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Sponsors please! Empty Re: Sponsors please!

Bericht  Laurens zo apr 25, 2010 12:08 am

sup bitchez

Ik ga morgen nog eens horen bij ene in de buurt hier, ik hou jullie op de hoogte!
Laurens
Laurens

Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 08-04-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sponsors please! Empty Re: Sponsors please!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum