L'Auréole
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verkozen!?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Verkozen!? Empty Verkozen!?

Bericht  Laura zo mei 02, 2010 2:33 pm

Lieve lieve mensen,

het spijt me dat ik jullie zo lang in spanning heb gehouden, ik ben niet eerder in de buurt van een pc geweest... Smile
We zijn dus verkozen met 96% vóór stemmen, en 21% van de studenten heeft gestemd. Dat kwam neer op 11 tegenstemmen en nog wat blanci/onthoudingskes.

Goed gedaan dus! Hoera voor ons! ^^

Bij deze zijn jullie allemaal meer dan hartelijk bedankt voor al het sleuren, rollen, plakken, dragen, opeten, sorteren, rondlopen, trappenlopen, tappen, zweten... want zonder een geniale kiesploeg, zou er ook geen geniale kiesweek zijn geweest!=)

Tot heel snel, en mercimerci!!
xx

PS. Voor wie dat nog niet wist:wij worden bekrachtigd op de laatste Babylon-AV van het jaar, dat is op 17 mei om 19u, somewhere over the MSI-rainbow. Het zou fijn zijn als daar wat volk aanwezig is, niet alleen om tof te zijn, maar ook opdat jullie al een beetje op de hoogte zijn van de gang van zaken etc.
PPS. Op 30 juni dan is het de Letteren proclamatiefuif, waar traditioneel de shiften worden verdeeld tussen de nieuwe en oude presidia. Daarover tegen dan wel meer, waarschijnlijk.

Laura
Admin

Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 08-04-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Rijkeveusje!

https://kiesploeg.forummaroc.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkozen!? Empty Re: Verkozen!?

Bericht  Laurens zo mei 02, 2010 4:55 pm

jeeej goed gedaan enzo
Laurens
Laurens

Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 08-04-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkozen!? Empty Re: Verkozen!?

Bericht  Luc zo mei 02, 2010 9:44 pm

joepie jey, hoezee pistolet
dees is tof :d
(merci voor het bange hart Laura)

groetjes

Luc

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 09-04-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkozen!? Empty BBQ

Bericht  Laura di mei 04, 2010 10:09 am

Lieve mensen,

ik heb het bevel gekregen om vandaag de BBQ uit te kuisen, die vrijdag om een mysterieuze reden al terug in de kelder stond, waardoor dat dus nog niet gebeurd was.

Ik ga dat doen om 13u. Zijn er mensen die mij willen komen assisteren? (vooral ook omdat ik gisteren mn voet heb omgeslagen en echt amper kan gaan :s) Dat zou heel fijn zijn... Ik zie jullie dan daar wel! Smile

merci,
xx

Laura
Admin

Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 08-04-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Rijkeveusje!

https://kiesploeg.forummaroc.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkozen!? Empty Re: Verkozen!?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum