Nog een vraag voor de literaire avond

Ga naar beneden

Nog een vraag voor de literaire avond

Bericht  Reini op wo apr 21, 2010 11:34 am

Iets wat ik gisteren vergat te vragen:

Voor de literaire avond gaan we dus witte wijn (in kratjes) en fruitsap inkopen in de Colruyt of de Aldi. Nu was mijn vraag of iemand mij en Veerle met de auto naar de supermarkt kan brengen op woensdag tussen 16u en 18u? Of alternatief: of onze wijn al zou kunnen ingekocht worden met de andere boodschappen? We zouden ook bekertjes moeten inkopen, aangezien het anders nogal een sleurwerk zou zijn om glazen van ergens anders te halen.

Mogen we daarvoor geld halen bij financiën of misschien krijg ik nog 50 euro sponsorgeld van het Zonnekompas, mag ik dat daarvoor gebruiken en de rest daarna aan financiën geven?

Al bedankt op voorhand voor een antwoord!
x
Reini

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 13-04-10
Leeftijd : 29

Profiel bekijken

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: Nog een vraag voor de literaire avond

Bericht  Laura op wo apr 21, 2010 12:34 pm

geld regel je inderdaad best met Elise of Thomas, maar voor mijn part gebruik je inderdaad die €50, kwestie van overbodige omslachtigheid te vermijden.

Feest wil mss je wijn wel meebrengen, die rijden wsl sowieso met de auto een keertje richting Colruyt? Regel dat best onderling.

En bekers kopen we van de fak (ja toch?), wel geen wijnbekers, maar dat is dan jammer, anders kost dat veel te veel geld! :p

even iets anders, mss vooral gericht aan fak of andere kennis-van-zaken-hebbenden: kopen we voor de cantus best vaten van de fak? Of zelf via Inbev (wat mij goedkoper lijkt)? zo ja, kan iemand da dan regelen?

xx

Laura
Admin

Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 08-04-10

Profiel bekijken http://kiesploeg.forummaroc.net

Bericht  Thomas op wo apr 21, 2010 5:28 pm

Je mag van mij kiezen wat je doet Reini:

ofwel gebruik je gewoon de 50 euro van het Zonnekompas
ofwel kom je bij mij of Elise geld vragen en dan geven we dat met veel plezier Smile
ofwel schiet je gewoon zelf het geld voor en dan krijg je het later terugbetaald

Hou gewoon in ieder geval alle rekeningen bij en bezorg die aan ons!

Thomas

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 20-04-10

Profiel bekijken

Bericht  Gijs op za apr 24, 2010 2:20 pm

Bekers van de fak zijn duur hoor, die zou ik niet kopen. Het is ook voordeliger een hele doos te kopen dan een losse stang in de fak.
Krijgen wij kringprijs van de fak? Zoja, weet ik niet of ge ze makkelijk goedkoper krijgt, kunt ge überhaupt losse vaten bij stella zelf bestellen?
Als ge iemand nodig hebt om te rijden, ik kan ook wel, woon in leuven, ik heb wel nog maar een voorlopig rijbewijs, dus ge moogt niet mee in de auto zitten

Laatst aangepast door Gijs op za apr 24, 2010 2:48 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Gijs

Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 09-04-10

Profiel bekijken

Bericht  Reini op za apr 24, 2010 2:25 pm

Aan Thomas: het is al opgelost de mensen van feest brengen onze wijn en ons fruitsap mee. Zij zullen dan hun rekening aan jou geven, denk ik.
Aan Gijs: Veerle had nog 56 bekers staan van haar feestje. Ik vrees wel dat 56 een beetje weinig zal zijn. Ik vermoed dat er meer mensen zullen zijn. Gerekend dat er al dertig mensen zeker zullen komen volgens de facebooksite, dat niet iedereen die evenementen bekijkt, dat sommige mensen ook gewoon mondeling tegen me zeggen dat ze zullen komen....
x
Reini

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 13-04-10

Profiel bekijken

Bericht  Gijs op za apr 24, 2010 2:49 pm

Ge kunt bekers ook elders kopen, dat wilde ik zeggen.
En wat mensen die via facebook aangeven te komen betreft, mijn ervaring is dat ge dat getal eerder door twee moet delen, want mensen klikken dat heel makkelijk aan.
Gijs

Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 09-04-10

Profiel bekijken

Bericht  Laura op za apr 24, 2010 3:25 pm

ja, inderdaad... Ik denk dat die leesavond zeker een succes gaat zijn, maar dat is het ook al met 30 man... Dus wees aub niet àl te teleurgesteld als daar 'maar' 40 man is, dan is dat geniaal! Ik wil maar zeggen... Smile

ehm, ik heb een doos bekers 'besteld' bij de fak, en wij krijgen die gewoon aan kringprijs denk ik. We kunnen dat ook nog wel annuleren en vragen aan Babylon voor die Get27's, dat is wsl wel goedkoper, als die dat toelaten, maar voor die gratis vaten kan je dat eigenlijk al niet gebruiken, dus mss dan toch maar fak?

en Leen noch Christian wisten eigenlijk of je de vaten via Stella zelf meer/minder betaalt, maar het is alleszins wel een gegeven dat je er dan voor moet rijden... Als iemand daar eens voor wil horen dan is die natuurlijk altijd welkom daartoe! ^^
xx

Laura
Admin

Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 08-04-10

Profiel bekijken http://kiesploeg.forummaroc.net

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud